audiosultan1 2013.04.06. 14:09

Douwe Egberts koffeinmentes kávé

koffeinmentes.jpg

Én nagyon szeretem a kávé ízét, de valahogy az utóbbi egy-két évben már nem esett olyan jól a hatása. Alapból hiperaktív ember vagyok, és mindig valahogy úgy éreztem, hogy túlpörgök. Így nem gondolkoztam túl sokat, lemondtam a kávézásról.

Aztán megtudtam, hogy a nagymamám ilyen kávét iszik, és akkor hirtelen kattant egyet az agyam, rájöttem, hogy nekem is pont erre van szükségem!

Rögtön le is mentem a CBA-ba és körülnéztem, hogy milyen kínálat van a koffeinmentes kávét terén. Hát nem volt valami nagy a választék, összesen ez az egy termék volt kapható.

Ki is próbáltam gyorsan, és azt kell, hogy mondjam, nagyon jó, teljesen megfelel a célnak, nem pörgök túl tőle, viszont élvezhetem a kávé ízét és a kávézás rítusát. Szerintem mindenképp jó vétel, még azoknak is, akik úgy alapból nem pörögnek túl a sima kávétól, de annyira szeretik az ízét, hogy akár este is innák.

Annyira még utánanéztem a témának, hogy valójában teljesen koffeinmentes kávé nem létezik, többféle eljárással vonják ki a koffeint a kávéból, és egyik sem 100%-os, mivel nagyon nehéz az eljárás, azért, mert szinte lehetetlen csak a koffeint kivonni belőle, úgy, hogy más értékes anyagok ne vonódjanak ki a kávéból.

Tehát valójában 1-2%-tól 20% ig terjed az eredeti koffeintartalomhoz képest a koffeintartalma a kávénak.

De ez még a legrosszabb esetben is az jelenti, hogy ötször gyengébb, mint egy normál kávé.

ÉRTÉKELÉS: 10/10

a céljának tökéletesen megfelel, és ízben nem lehet különbséget tenni.

Címkék:kávé koffein mentes finom koffeinmentes kávézás douwe egberts douweegberts 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://termekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr635204037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spotty 2013.04.08. 13:12:57

Nem tudom ki hogy van vele, de én rákattantam a kapszulás kávékra mostanában. Vettem egy ilyen compact gépet: redir.ec/tcwebshop és baromi jó kávét csinál, imádom. Próbáljátok ki az üzletükben ha tudjátok, szerintem nem én leszek az egyetlen akinek tetszeni fog.
süti beállítások módosítása