audiosultan1 2013.03.27. 13:49

Genteal szemcsepp/műkönny

genteal.jpg

Soha nem volt semmi problémája a szememnek, kivéve az utóbbi 1-2 évben. És ez pedig a szemszárazság. Mivel a napjaim nagy részét gép előtt ülve töltöm, sőt, az okostelefon is szerves része az életemnek, így azt tapasztaltam, hogy egyre kevesebb idő alatt kiszárad a szemem, elkezd fájni, csípni. Szerencsére a szemészetnél megállapították, hogy semmi baja nincs, egyszerűen száraz.

Én már több műkönnyet is kipróbáltam, de a legfőbb problémám az volt velük, hogy ahogy a szemembe csepegtettem, csak nagyon rövid ideig hatott, rövid ideig éreztem azt, hogy kevésbé lenne száraz a szemem. A másik problémám a rövid szavatossági idő volt, mivel kibontás után csak 4-6 hétig bírták, és utána ki lehetett dobni őket, úgy, hogy gyakran a fele megmaradt.

A Genteal kb 1600 forintba kerül, és ellentétben az átlag műkönnyektől ez 3 hónapig bírja. És az alatt az idő alatt el is lehet használni simán, nem túl aktív használat mellett. Szóval nekem ez a termék bejött, és bátran ajánlom mindenkinek, aki ezzel a problémával küszködik!

ÉRTÉKELÉS: 9/10

Címkék:gyógyszer orvosság novartis szemcsepp műkönny genteal Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://termekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr905175857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása