audiosultan1 2011.12.19. 18:51

Borsodi Búza

 

 Meglepetten vettem észre, hogy már kapható a magyar sörök közül is a búzasör változat, így alapvetően örültem a Borsodi ezen húzásának. 99 Ft-ért, mélyen leárazva az auchanban vettem az üveges kiadást, ami, valljuk meg őszintén - borzalmasan olcsó egy búzasörre nézve. A sima borsodi sört alapvetően rühellem, borzalmasan gyenge minőségűnek tartom, és olyan mellékíze van, amitől egyenesen rosszul vagyok, de ezeket nem tudom elmondani a búzasörről. Szerencsére! A Borsodi Búza egy baromi gyenge minőségű búzasör, viszont az ára is ezt mutatja, de szerencsére nincsen semmi idegesítő mellékíz, hanem egyszerűen nincsen semmilyen karaktere. Teljesen üres. Viszont szerintem frissítő, nyáron teljesen vállalható lehet. Az olcsó, alsó kategóriás sörök közül egyértelműen kiemelkedik, és jó hogy ez nem egy ilyen radler szarság, mint amivel hirtelen a Gösser után mindenki előrukkolt. 

Az ár- érték arány miatt ez a termék szerintem jó vétel, de ne számítsunk semmi különlegesre, és legfőképp semmi finomra. Viszont szerencsére annyira jellegtelen, hogy nem rossz legalább!

értékelés: 6/10 

(főként az ár-érték arány miatt)

Címkék:kritika sör búza beer borsodi critic búzasör buza weizenbier termékblog Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://termekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr873476251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása