audiosultan1 2011.11.30. 21:17

MÁTRA skateboards

Eddigi 10 éves gördeszkás pályafutásom során rengeteg gördeszkalappal volt dolgom, így sok olcsóbb és drágább termékeket is próbáltam. A Mátra skateboards Budapesti illetékességű cég, és az olcsóbb, megfizethetőbb árkategóriát képviselik, 8-9 ezer körüli árral, griptape-el együtt. A sima blank és 7ply meg egyéb lapok is ennyibe kerülnek itthon. Na most alapvetően én is annyi korszakon keresztül mentem már, és olyan sok pénzt költöttem gördeszka felszerelésekre, hogy tudom, a lap az egy fogyó eszköz, amely hamar elhasználódik, és hamar eltörik. Így talán, amellett, hogy a legfontosabb kellék, mégis talán ezen lehet a legjobban spórolni. Lehet, hogy én csak egy rossz szériát fogtam ki, de sajnos a Mátra skateboards nekem az első pillanattól kezdve gyenge minőségűnek tűnt, amit az itthoni kínálat szűkössége miatt vettem meg. Nem pattan kellőképpen, és hamar elhasználódik. De úgy, hogy én már nem ugrálok le nagy lépcsőkről, nem nyúzom annyira a lapokat, nekem 2-3 hónapig el szokott tartani egy. És az is nagyon ritkán fordul elő, hogy olyan ideges leszek a deszka miatt ,hogy belelépek a közepébe, és eltöröm. Na a Mátrával ez történt. Úgy éreztem, hogy nincs az irányításom alatt a 8-as szélességű Mátra lapom, és nincs értelme tovább vesződni vele, és eltörtem az egészet. Nem szép dolog, nincs is sok értelme, de úgy éreztem, sajnos nem minőségi termék, és kihasználják a - le a kalappal szuper marketing miatt is elért - de már-már monopol helyzetüket a magyar piacon, és sajnos nem érzik kötelességüknek, hogy - akár egy két extra ezres árán - de minőséget szolgáltassanak. Én azt javaslom mindenkinek, hogy húzzátok meg a nadrágszíjat még egy pár napig, mikor úgy döntenétek, hogy Mátrát vesztek, és inkább vegyetek egy picivel drágább deszkát, de ez nagyon sok kellemetlen élménytől fog megkímélni, és talán tovább is élvezhetitek a lapotokat. 

értékelés: 5/10

az ár/érték arány miatt elsősorban, mert ez egy megfizethető, és használható gördeszka lap.

Címkék:kritika mátra lap matra skateboards gördeszkák griptape Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://termekblog.blog.hu/api/trackback/id/tr453427097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása